perjantai 25. syyskuuta 2015

Moi olen Leevi K.Olli!


Hei kaikki tässä olen omassa blogissa, minä ole ollut täällä Penan ihmisen vanhusten  luona kaksi viikkoa.
Nyt saimme tämän sivun valmiiksi ja tervehdin kaikkia jotka tulevat tutuiksi pian!
Toi Penan ihminen autto mua paljon! Ja nyt voi olla että mä lähettelen teille kuvia,ja hopinöitä mitä mieleen tulee!
Tänään minul oli kyläs Penan tyyppi ja nyt ei meinaa enää jaksaa mitään kun se roikotti mua oven päällä ja joka paikassa,mut oli kivaa!!

7 kommenttia:

  1. Moi Leevi, säki oot päässy tänne! Siistii!
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve vaan Pena kiva nyt voidaa hopistä tääl yhdes kivaaa!
      No koskas sä tuut meille käymää vai eks uskalla!
      -Leevi

      Poista
    2. Ihminen lupaa miettiä milloin voitais tulla käymään, nyt se ei kuulemma viitti ku mulla on taas merkkailuvaihe lähteny käyntiin.
      -Pena

      Mä kävin vähän sorkkimassa teidän blogin asetuksia ja lisäämässä muutaman mielenkiintoisen luettavan esimerkiks. Jos ei suju ni sitte vaan ring ring ja katellaan.
      -ihminen

      Poista
  2. Moikka Leevi, tervetuloa blogistaniaan! Kiva, että pääsit mukaan.
    Aha, Tyyppi on sekä Penan että sun hovileikittäjä, upeeta :)

    VastaaPoista
  3. Kiitos Sofia ja Olga,joo mä luulen et se tulee uudelleen ,ainakin toivon niin, oli se niin kivaa kun pääsin tonne keittiön oven päälle roikkumaan! -Leevi
    Oli se aika hurjaa kun Tyyppi tuli ni Leevi juoksi ovel vastaan ja halus heti syliin! Tyyppi on selvästi Kissakuiskaaja kun Leeville sai tehdä mitä vaa ja hän ei ollu moksiskaan! -Leevin akka.

    VastaaPoista
  4. Moi ja tervetuloa! Onpas sinulla kauniit kuviot!

    VastaaPoista
  5. Terve Me Like, kiitos niin toi mun akkakin sanoo, et se tykkää kun mun kuviot on niin hienot! kiva kun tulit mukaan minun sivulle!! -Leevi

    VastaaPoista