perjantai 23. lokakuuta 2015

Terve kaverit
Akka sai eilen jonkun ihme vimman ,se rupes siivoon ja sillä oli semmonen kiva tupsu ja mä luuli ens et se antaa sen mul leikkiin ! Mut se sano et menes siitä jaloista kiehaamasta ,tää ei ol sun tää on mun ja nyt mä toivon et menet johonkin muual! ja sit se ALKO kauhee tohina ,akka siivos taulujen takaa kuulemma hämähäkkien seitit,harmi mä olen jo saanu ainaski neljä kiinni tosta lattialt niit hämähäkkejä! Ja sit se tyhjens ulkon mun hiekkalaatiko ja rupes sitä peseen! sit se ajo mut saunaa kun olin kuullemma tiellä ,miten nii mä voin olla tie!!! Akka sanos et nyt pestää lattiat ja olin siel saunas! Ihmettelen kun en muute saa olla siel ja siel on ni mukava olla! Akka oli ostanu uutta hiekka nyt on pal kivampi ei pölyä eikä mun tartte aivastella kun käyn vessassa!
Kun se siivous loppu ni pääsin pois saunast ja meni kattoo tipu telkku mut ei siel ollu yhtää tipuu,siel oli joku outo elukka Akka sano et se on Orava!
Tääl on kivaa!


Täs on mun uusi hiekka!
Tipu telkus näky Orava!

6 kommenttia:

  1. Teillä ei vissiin ihminen heilunu sellasen melutoosan kans, mitä sanotaan imuriks? Se on meinaan ihan kamala!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo täll kerral se ei käyttäny sitä, mut ei se munst nii kamal ollu, kun joku päivä sitä käytti,ja mut ukol on oma simmone ku pitää alytönt ääntä! Ja sit ukol on joku semmone mihi se laittaa paperit ja niist tulee simmost kivaa silppuu, mut ei sitä saa kuulemma heitellä pitkin huonet!-Leevi

      Poista
  2. Mä kuulin, että tyypillä on tollanen sauna-juttu kanssa. Aion kyl mennä sinne pian kylään ni saan kokeilla onks tollases kivaa olla ku meillä ei oo...
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi sä olet kuulemma käyny tääl meijän saunas sillo ku olit aika pieni et varmaa muista!? Mä olisi kyl mielelläs siel mut en mä ymmär, miks siel ei saa olla. Epistä!-Leevi

      Poista
  3. Paljon uusia kummallisuuksia päivän aikana, on siinä riittänyt touhuttavaa ja ihmeteltävää! :) Eikös se ole ihan kirjoittamaton sääntö, että kaikki mikä näyttää kissanlelulta ON kissanlelu? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve Piivi ja kaikki kisu kaverit! Nii mä oli luullu et kaikki semmoset olis Kisun lelui! Akka sano et ei kaikki kuulu mulle,miks sit täytyy tehrä semmosii siivois tavaroi jotka näyttää Kisun lelut Mälsää!-Leevi.

      Poista