sunnuntai 18. lokakuuta 2015

Moi kaikille!

Mul kävi tänään vähä kumma tapaus, kattelin iha rauhas tipu telkkuu, kun yks niist päätti lentää sisäl meil! No mä ajatteli et kai se on tarkotus syärä!
Mut siit alko kauhee huuto Akka huus ku hyena(vaik en tiä mikä kumma seki on).
Ukko tul alas porait nii et varmast naapurii kuulus!
En mä vaa ymmärrä jos ruoka lentää suuhu ni siit täytyy semmone meteli pittää,ei saanu syär sitä rauhas, ku ottiva pois ja sit mä joutusi ens pimmiää vessa enne ku Akka huomas laittaa valon. Saiva sen kiinni tipun ja päästivät ulos,kun se ei ollu kuulemma loukannu yhtää vaik oli jo mun suus!

Käskivä syör tommossi muroi vaa,mut kyl se tipu olis varmasti maistunu paremmal!-Leevi

Meil on semmone ovi minkä saa vinoon auki josta ei kissa pääse karkuun ja saadaan raikasta ilmaa,ni sielt yläreuna ravost se tintti sisäl lens! En ensi huomannu, ihmettelin kui linnu ääni oli nii kova mut sit rupes tapahtumaa ja tavarat lenteli akkuna lauralt havahduin ja näin sen linnun,mut kyl sain sen äkkiä pois Leevilt! Onneks oli kunnos ja pääsi takas ulos! -Akka

6 kommenttia:

  1. Onpas sulla nyt ollut noita eläin"ystäviä" viime aikoina :)
    Mäkin olen saanut tipun kiinni, kun se oli päässyt sisään parvekkeelle lasin pikkuisesta raosta. Mut en mäkään saanut syödä sitä, tylsää. t. Sofi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Terve vaan tytöt,joo on se nii vääri, et mittää ei saa syörä mitä haluaa, mä iha luuli et se tipu oli mun ruokaa! Mälsää!!-Leevi

      Poista
  2. No hui, ei parane jättää ovee vinoon ku lähette pois kämpiltä, siellähän on perintökipot vaarassa jos tiput tolleen lentää sisälle! ;D
    -ihminen

    Wau, sulla on ihan live tirppatöllö! Maistuks yhtään hyvälle ne höyhenet?
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ei sitä voi jättää auki, ja yläkerras täytyy muistaa ettei se ovi jää auki! Vois olla aika sotku ,kotiin tulles!-Akka

      Arvaa vaan Pena kui paljo harmitti,joo höyhenii jäi suuhu mut ei ne miltään maistunu! Ja mitä sit tommosil kipoil on välii jos joku hajoo,niit onh iha liikaa joka puol,mut mä en viitti ruvet niit hajottaa,ei ne kiinnosta mua yhtää!-Leevi

      Poista
  3. Jo oli tipulla tuuria matkassa! Mahtaakohan edes tietää miten onnekas oli kun selvisi ehjin nahoin kissan suusta. :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Piivi,kyllä siinä varmasti tipu oli ihmeessään kun oli hetken jo kisun suussa,mutta pelastettiin!.-Akka

      Mä en tykkää kun mitään mikä maistuis hyvält ni sitä ei saa syörä,vaan ottava pois!-Leevi

      Poista