perjantai 16. lokakuuta 2015

Moi kaverit

Moi kaverit!

Mul kävi hyvä tuuri kun olin toin Akan kans ulkona,mä sain saalista, se maistu hyvält!! Mut toi Akka ei oikein tykänny ,oli kyl aika tyytyväine ,kun olin juur saanut jotain matolääket,ni ei tarvinnu lähtee hakeen mistään,se ei ollu oikeestaan mitään pahaa kun mä luulin, kun Akka työns suuhu semmose mitä se sano ruiskuks, nii mä poika otin kiltisti sen ja sitte sai makupalan!-Leevi


Tässä kuvas se hiiri näkyy ,mut on aika huono kuva kun ei ollu mukan kuin puhelin ja sen kuvat ei aina onnistu hyvin!-Akka

6 kommenttia:

  1. Wau Leevi, sää oot kova saalistaja. Saat multa pakastimesta pari sellast isompaa hiirtä ku en ite niit tykkää syödä, sanot vaan sun niille ihmisille, että käyvät joku kerta ohimennen hakemassa.
    -Pena

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Pena1 Oli se aika hieno kun sen kiinni sain! Kiva kyl mä varmast voisin koittaa milt semmose maistuu! Olis kiva jos joku kerta nähtäis ni saatais kattoo pärjätäänk me ollenkaa yhdes,vai meneek tappeluks!-Leevi
      Tullaan hakeen joku kerta ni kokeillaan!-Akka

      Poista
  2. Me saalistetaan vaan kärpäsiä ja hyttysiä. Tollanen hiiru olis varmaan ihana.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi Sofia ja Olga,joo oli se aika hienoo kun sen pyydystin ja vähän leikin ensteks sen kans, heittelin sitä ilmaan ja se vinku kuin joku lelu,oli mahtava olo!-Leevi
      Mun teki kyl vähän pahaa mut kuollu se olis varmasti ,oli se niin hyvin suussa heti! Ni annoin sit syödä sen ja kattelin muualle kun veri lensi Yöök!-Akka

      Poista
  3. Meillä saalistetaan silloin tällöin pakastimen kautta käyneitä kesyhiiriä, herkkuruokaa ilman matoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut kun mä ihan ite sen pyydystin, mut nyt Akka sano et mä en saa enää tilaisuutta Epistä!!! -Leevi

      Toi on tosi, kyl ne ensin pitäis pakastaa! Mut minkäs teet, en ottanu pois kun ajattelin et juur olin edellisenä iltana antanu matokuurin ja murina kuulosti siltä et ei kannata mennää väliin! -Akka

      Poista