maanantai 12. lokakuuta 2015

Moi kaikki ystävät!
taas on tullut aika kertoa Leevin ja Akan touhuja!

Mä pääsin taas ulos ja nyt meil oli Venla tyttö hoidossa ja hän talutteli mua Akan kuvatessa.
Munst olis ollu kivampi kulkee ilman tommosii valjaai ,mut kai niihi sit tottuu kun on pakko!
Tosa yhres puskas rapis mut en päässy kattoo mikä siel oli Venla ei päästäny ja mä kun luulin et silt pääsis helpommi, mut ko toi Akka Neuvos sitä koko aja ,ni kuljetaan sit vaan valjais mut kyl mä viel joskus karkaan se on iha varma!
Mut kyl oli raskas reissu niku kolmannes kuvas näkyy ,mä olen ihan lötkö ja noi ihmiset nauraa vaan!

Leevi ulkoilee Venlan kanssa

Tuolla rapisee.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Joo ja muutenki iha kiva kaveeri jaksaa leikkii mun kans vaik kuin paljon-Leevi

      Poista